24 اُردیبهشت سالگرد رحلت اُستاد حبیب یغمائی گرامی باد.



در این تصویر مرحوم ابراهیم رشیدی (پادشا)ساقی سالهای دور حسینیه ی خور به همراه آقایان نادری، محمد و علی آقـــا و علیرضا رشیدی دیده می شوند/بقیه افراد را معرفی کنید ضمنآ اگر از تصویر استفاده میکنید منبع آن ذکر شود.سپاس
میشود روز معلم یاد "طُغـــــرا"می کنم
یاد "یغمائی" مدیر نیک "یغما" می کنم
اولین روز دبستان رفتن و آموزگـــــــار
در حضـــورم آید و یاد "الفبــــا"می کنم
ناگهان ذهنم رود سوی کتاب فارسی
با هزاران غصه یاد درس بابا می کنم
بر سر هر سفره ای بینم "پنیـــــــــــر"
یاد اشعارحبیب و "زاغ و روبا"می کنم
سال دوم در دبستان خوش گذشت
یاد کوکب خانم وتصمیم کبرا می کنم...........
----------------------------------------------------------------------------------------------------
با عشق تقدیم به معلمین روزگاران از ازل تا ......
خوروبیابانک /12 اُردیبهشت ماه 1391 علی خالو